Chris Brown

HEJ! 

välkommen till min nya blogg som enbart kommer att handla om min största idol och insperation och det är nämligen Chris Brown! Jag har varit ett stort fan av honom sedan run it och i stort sett besatt av den här mannen. 
 Chris släpper snart en ny skiva som kommer heta F.a.m.e och det står för Forgiving all my enemies och jag tycker personligen att det inte finns ett bättre namn till hans nya album, i love it!

Hans senaste album Graffiti är hans bästa album någonsin enligt mig. När man lyssnar på texten så förstår man att  han verkligen lider av allt det som hänt honom de senaste åren. Hur folk älskade honom men efter bara en dag så vänder alla sina ryggar och många börjar hata honom. Och att det här påverkade hans karriär oerhört mycket. Många affärer vägrade att sälja hans album grafitti, Ingen ville se honom uppträda igen.  

 Jag vet att de flesta inte gillar honom för de han har gjort. Och jag förstår faktist varför, det är fel och även fegt att misshandla en kvinna. Men han gjorde ett mistag och förtjänar en andra chans, ingen är pefekt. Jag menar tänkt själva hur jävla jobbigt det måste vara för honom att alla hatar honom runt om i hela världen, för ett mistag han gjorde när han var 19 år, för 2 år sedan! släpp det! life goes on, dont hold a grudge forever!

Men han börjar göra sin stora comeback nu faktist. Hans uppträdande på bet fick bra kritik. Han vann många priser. Jag såg här om dan att hans nya låt yeah x3 är mtv most played song tror jag det hette. Och han är nominerad till en massa grammys, och det är ju stort!  Och jag är jätte glad att han äntligen är tillbaka! Jag är en loyal fan. Hans personliga liv har inget med hans musik att göra. Ingen kan förneka hans talang!   Hursomhelst. Ni kanske undrar varför min blogg heter TeamBreezy. TeamBreezy är en som en grupp med massa Chris Brown fans. Och jag är självklart med i den. Och han nämner även teambreezy på twitter, intervjuer osv. Så det är därför bloggen heter Teambreezy.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va så lite så :)

2010-12-12 @ 18:37:38
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0