Kändisblogg?

Den hära bloggen handlar om chris brown obviously och kommar så klart vara det:)
Men jag undrade on ni skulle vilja att vi startar en till blogg om andra kändisar och i så fall, vem/villka tycker ni vi borde skriva om?? Det kan vara flera kändisar. Personligen skulle jag vilja blogga om teensensetions eller äldre kändisar som beyonce osv.
Ge tips på vilka fler kändisar ni skulle vilja veta mer om, villka är era idoler? förutom Chirs då :).
 Det är inte hundra att vi ska skaffa en men har funderade över det och tycket att det skulle bli roligt , jag ska prata mer med
Mirjam om det. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Dilay

Aa de skulle vara intressant med Bey ofcourse! eller kanske Demi för hon har ju haft de lite jobbigt på sista tiden och tjejen har ganska underskattad talang ;)

2011-04-26 @ 23:00:20
Postat av: Anonym

Snälla ta med diggy simmons och om khalil.jag är typ största fanet av dem två speciellt diggy!

2011-04-27 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0