Svar på tal

Janina:

Juste jag tänkte fråga er; såg ni all the drama som hände på twitter igår? Det blev typ värsta grejen när Chris
tweetade "Wondering should I change my shoes?" ni vet förut brukade han säga sådär när han skulle byta flickvän eller aa sin tjej (sHOES) fattar ni? men den här gången är jag jättesäker på att han faktiskt menade sina actual shoes lol! Iaf så blev flera av TeamBreezy heelt galna och ba: aa han tänker göra slut med Kae! och de va jättemånga som hatade på henne I mean calling her a hoe and whatnot! Dom va helt outta control och de va faktiskt jätteomoget beteende. Tänkte bara fråga om ni vet hur allting är nu? Jag tyckte iaf jättesynd om Kae hon har inte gjort nåt för att dom ska hata henne. Dom är ju fett söta tsm! Chris borde twitpic en bild på dom två tsm så dom som skämde ut sig kan stfu och lära sig att inte bry sig om hans privatliv! :)


Svar: what! jag var inte inne på twitter så mycket igår eftersom att jag var upptagen. Men jag vet att hans fans inte gillar henne så speciellt mkt. Jag har tidigare haft ett stot bråk med vissa människor för att dom var så himla elaka mot henne. Fast jag såg hans tweet och fattade inte vad han menade med det, men jag tror verkligen inte att Chris vill göra slut med Kae eftersom att han tog med henne på sin turne, dom är tillsammans väldigt ofta, och flera av hans vänner säger att han tydligen är förälskad i henne. Men jag vet faktist inte.. Och bråket med TB. Jag vet att de är barnsliga, några av dom. Och dom tror att dom har en chans med Chris. Det är jävligt omogna.. Man måste inte gilla Karrueche men team breezy överdriver med att kalla henne för Hoe och massa andra saker. Hon verkar oskyldig.  anyays.. Tack för att du berättade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0