Jordin Sparks: Jag skulle älska att få jobba med Chris igen!

Amerikan idol sesong 6 vinnaren Jordin Sparks berättade för CNNSHOWBIZ i söndags (13 feb) på grammys att hon skulle älska att få jobba med Chris igen.

" Jag älskar Chris, jag tycker han är otroligt duktig.

Han var en gentleman, han studsar från väggarna, "Sparks sade om sin tid att arbeta med den talangfulla sångaren, som var nominerad till tre Grammys.

"Jag vet att folk är mycket kritiska, men jag tror han verkligen att Chris försöker och han är att påväg dit. Han gör saker som han säger att han ska göra," sparks lade även till "Jag tror att alla förtjänar en andra chans. Jag skulle älska attjobba med honom igen. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0