onödigt inlägg.. Har tråkigt:)

Jag vill bara berätta en sak för er. Idag så pratade jag med två personer som tycker att Justin är mycket bättre än Chris (vilket inte är sant) men såklart, dem får tycka som dem tycker. Men jag tycker så här 1 Chris är mycket bättre än justin på att dansa (kolla på mina tidigare inlägg) . 2 Chris är mycket bättre på att sjunga även fast han har hamnat i målbrottet, haa!  jag hoppas att ni förstår vad jag menar:) 3 han är 1000 gånger bättre uppträdare! 4 han är en bättre skådis. 5 han är inte bara känd för sin frisyr utan för hans talang. Det finns mycket mer som Chris är mkt bättre på.. Det enda Beliebers kan säga är.. "aahh, men Justin misshandlar inte folk" lool, är det de ända ni kan komma med?! ni känner inte Chris, och ni var inte i bilen när dt hände så snälla, säg inte så igen, för jag kan komma med så mkt bättre! och förresten, nu snackar vi om Justin & Chris som artister inte som person, eller hur?! det visar bara att ni inte har nått bättre att komma med, så därför måste ni börja snacka om personliga saker, soo lame;) 

haha tro mig, I like Justin, Men beliebers gör mig lite så där.. irriterad när dem säger så:) antingen har dem dålig syn eller hörsen.. Eller oftast båda!.. ;) haha men både JB & CB är goda vänner, Chris sade själv att Justin är hans lil bro:) Justin ser upp till honom, ibland kan man se det lite för mkt. Jo typ, Chris var alltid den som flörtade med tjejerna och allt och nu när justin är känd så börjar han oxå göra det, but that's fine. Han ser upp till Chis:) jag vet att jag skrev mkt, men när jag väl har börjar så blir det föör svårt att sluta;) XOXO

Kommentarer
Postat av: Luna

HAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHA



GET OVER IT! jA SA ALDRIG ATT JUSTIN VAR BÄTTRE JAG SA ATT SUMEYA SA ATT CB FICK LITE PENGAR FÖR SIN BLOGG!ÅHAHHAHA BLIR DT TVÅÅ PERSONER!hhaHAH hahahahhahahhahahah jaaa döööra v gaarv!

2011-02-22 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0