Chris Browns nya tjej

Det sägs att Chris Brown är ihop med en tjej som heter Karrueche. Dem har blivit fotade tillsammans många gånger. Jag bryr mig inte om hon är söt eller inte, jag vill bara att han ska skaffa en tjej och visa alla att han har gått vidare och glömt Rihanna!

AWWW.. Vad söra! perfect couple!

                                                                   KARRUECHE




Jag tycker hon var söt. Jag gillar att hon inte är lika ljushyand som alla Chris Brown ex är. Då menar jag Jasmine sanders, Rihanna osv. Inte för att jag har någonting emot dem, men folk säger att Chris Brown bara gillar tjejer med ljus hud, så det här visar att Chris gillar alla tjejer oavsett hudfärg, som han själv sagt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0