Dumma människor -.-

blir så sur när folk säger att Justin Bieber äger på att dansa!
 när jag ser honom dansa så börjar jag faktist skratta, alltså ..han skämmer ut sig.
Han är inte jätte dålig men alla hans fans har gjort honom till värsta Michael Jackson.. 
 so Justin, stick to singing.  Sorry alla beliebers ;)

Vi börjar med den sämsta.. Lol

Justin Bieber jerking

 justin bieber dougie-ing

ha! vad är det här?!

Sen går vi över till den bästa!

Chris börjar dansa på 0:47 fast min favorit är på 2:18 
och om ni undrar vem som är Chris så är det killen med lila skjortan och gråa koftan, 
Den lilla killen är Scooter Smiff och killen med vita linnet är Mijo (chris browns bästa vän:) 

Chris Brown Jerking

Chris brown dougie-ing

Riktigt tuunng!!

Här har ni beviset så håll käften! Jag gör inte det här för att jag tycker illa om Justin, jag tycker han är ok.
Men jag vill bara påminna er alla om vem som är den riktiga kungen på att dansa (som lever) för jag tror att ni har glömt det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha vad avundsjuk du är på justin bieber?

2011-01-17 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0