Team Breezy for life!


Jag ser att det fortfarande snackas om Chris Brown och Rihanna efter 2 år! har ni människor inget liv, fixa erat jävla liv först!
 De flesta människor hatar på honom var aldrig fans till att börja med, så alla fans som vände ryggen mot honom Fu** you! det är det enda jag har att säga till er:)  Människor måste inse att stödja Chris Brown som en artist / person betyder inte att vi tolererar eller stödja våld i någon form. Jag tror att du fortfarande kan vara ett fan av någon, även om du känner att de gjorde något fel. Den kallas förlåtelse. Chris måste ta itu med konsekvenserna av sina handlingar, men jag kommer alltid vara ett fan vad som än händer!
jag tycker att han är orättvist behandlad. Jag känner radiostationer måste kunna skilja på incident från musiken.
Han jobbar jävligt hårt och det kan inte bara sluta spela hans låtar bara för något som skett i hans privata liv.
Du måste vara i hans position innan du dömer honom. Det är fantastiskt hur många människor som låtsas vara super-human med sina synpunkter honom. Allt jag vet är att ingen är perfekt och skit händer i vardagen! det bästa är att aldrig göra samma misstag två gånger! han verkligen förtjänar en andra chans!
Så om ni inte tycker om honom, fine! men håll dem onödiga kommentarer för er sjävla! Jag är ett Chris Brown fan och kommer alltid att vara det oavsett vad alla haters har att säga om honom! TEAMBREEZY FOR LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0