Chris brown vinner elr!?

   (OMG! vad taskigt och akward!!!!!) Wtf på bet award winners står det att chris borwn vann med nuta och lilwayne för ''look at me now''.


Chris Brown won the first award of the night at the BET Awards, taking home the trophy for best male R&B artist on Sunday at the Shrine Auditorium.Brown led all nominees going into Sunday night’s show with a total of six noms.
“All my fans are everything to me,” he said in accepting the award. “I know it’s been a long road. I just appreciate every blessing that’s been put in front of me.”

Översättning: Chris Brown vann den första tilldelningen av natten på BET Awards, Han tog hem bokalen för bästa manliga R&B-artist på söndagen vid ''Shrine Auditorium''. Brown ledde alla nominerade, med totalt sex nomineringar.
"Alla mina fans är allt för mig", sa han när han acceptera priserna. "Jag vet att det har varit en lång väg. Jag uppskattar bara varje välsignelse som har sätts framför mig. "

 så söt!
Detta är av det han vann:
 Coca Cola Viewers Choice – Look At Me Now
Best Male Artist
Best Collaboration – Look At Me Now
Video Of The Year – Look At Me Now
Fandemonium Award.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0