Respect to Chipmunk!

British rapper Chipmunk will always support Chris Brown and in an interview with Bang Showbiz he said, “Working with Chris Brown was definitely the biggest learning experience I’ve had in my musical career so far and I would stand behind Chris as a talented artist until the day I die.”
Han fortsätter med detta som är så gulligt av honom att säga!: 

“It’s from the heart, it’s a true story. I felt every single word and Chris meant every single word. I didn’t want it to feel like I was just moaning about life. I wanted to uplift the people so I knew it needed something. It needed belting out,” he explained. “That’s when I thought of Chris Brown. Nobody else is going to sing this better than him.”

Lite (Google) översättning: Brittiska rapparen Chipmunk kommer alltid att stödja Chris Brown och i en intervju med Bang Showbiz sade han, "Arbeta med Chris Brown var definitivt det största lärandet jag har haft i min musikaliska karriär hittills och jag skulle stå bakom Chris som en begåvad artist tills den dag jag dör".
"Det är från hjärtat, det är en sann historia. Jag kände mig vartenda ord och Chris menade vartenda ord. Jag ville inte att det skulle kännas som om jag bara babblade om livet. Jag ville lyfta folket så jag visste att det behövde något. förklarade han. "Det var då jag tänkte på Chris Brown. Ingen annan kommer att sjunga den här bättre än honom. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0