Atlantas 107.9




"
Jag ville bara att ändra lite på det.. Jag skrattar åt några av skämten som jag fick. Jag fick som Gold Dust, Amber Rose, Sisqo men du vet, jag bara skratta, jag bryr mig inte om människors uppfattning så mycket längre, "Brown berättar Durtty Boyz Atlantas 107,9 i en telefonintervju. "Det känns som det är bara något jag behöver ändra. Jag tror konstnärligt när jag är på ett kreativt sätt, mentalt med mitt projekt, med min konst, måleri och bli en människa, att hitta mig själv, jag verkligen bara mig. Det spear ingen roll om jag vill färga mitt hår lila imorgon, det är bara allt om hur jag lever livet och bara ha roligt ".

Att klara upp rykten kring sin sexualitet, sade Breezy att hans nya utseende har ingenting att göra med något "konstigt extra grejer". Lägga till, "Jag är rakt upp strikt med damerna."

Brown är inställd på att återta sin FAME den 22 mars. "Det handlar om musiken. Real Talk, F alla bullsh * t ", säger Brown. "Min musik kommer att tala för sig själv och jag vill bara inspirera människor med vad jag fick."


varför skulla han vilja ha ännu mer publicitet än vad han har.. Kom igen, vem kommer med på cnn för att man färgar håret! Chris är nog den första. Lol

Kommentarer
Postat av: Ann

Hot, hot, hot :D

2011-03-11 @ 09:19:01
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0