''Beautiful people'' Official video ute!

Hej! Först vill jag bara säga förlåt till alla läsare och mirjam för att jag inte har bloggat eller uppdaterat så mycket alls, Jag har inte varit så upptagen eftersom jag har haft prao men jag har helt enkelt inte suttit vid datan så ofta jag har villjat  och jag ska inte ljuga.. helt enkelt har jag inte tänkt så mycket på bloggen..... men Mirjam är så duktig och uppdaterar så offta!
Men slut skrivet om mig (Det är ju en blogg om den sexiga Chris Brown och jag har länken till hans nya video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet inte hur man gör för att lägga skjälvaste videon men jag kan länken (Inte så teknisk).
Mirjam kanske kan hjälpa mig med det genom att lägga ett till inlägg med videon, men, men...
Här kommer den.......................: http://mechanicaldummy.com/03/23/11/chris-brown-beautiful-people-official-video.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0