Hyllingar till the king of pop!

en hyllning Chris gjorde till MJ på World Music Awards 2006.
Chris Brown Cries During Michael Jackson Tribute
BET AWARDS 2010



Chris på Michael Jacksons minnesstund..

Aww. Jag kommer ihåg när Chris mamma Joyce sade att han alltid har sett upp till honom och att Chris stod framför sin tv 24/7 och försökte imitera honom.

Chris sade detta dagen då Michael dog: "Michael Jackson är anledningen till att jag gör musik och varför jag är en entertainer"Jag är förkrossad av denna stora förlust, och jag kommer att fortsätta att vara ödmjuk och inspirerad av hans arv.

"Mina böner är med hans familj. Michael kommer att vara djupt saknad, men aldrig glömt. Han är den största ... den bästa någonsin. Ingen någonsin kommer att bli bättre."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0