En smart läsare ;)

Janina:

Så de följer varandra nu...hm.. asså jag tvivlar aldrig på Chris och jag bryr mig verkligen inte om han följer henne och hon honom, jag tycker faktiskt att det här det bästa och mognaste sättet att visa världen att de äntligen har gått vidare med sina liv och att han är över henne! Speciellt stackars Chris som fick leva on the down low i nästan 2 år. Det här visar att han ser henne som alla andra människor nu och att han därför kan följa henne på twitter utan att känna sig konstig för han är faktiskt på ett bra ställe i sitt liv, det sa han själv för inte så länge sen. Och jag vet inte varför vissa säger att Kae nu är ute ur bilden; hon är ju liksom en anledning till varför han är så glad och positiv nu and I love beautiful Karrueche for making our boy happy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0