Karrueche är katt!!!

Alltså hon är så otroligt vacker! och jag tycker synd om alla er haters som är avundsjuka på henne! att ni måste hitta på massa falska saker och få människor och tro på er! but bitches get real, han vill inte ha er!

Anyways! alltså hon är skit vacker! en riktig kaaatt! hahahaa jag låter som en lebb



































Och ni har säkert hört massa falska rykten om att hon bara är ute efter kändiskapet! vilket är FALSKT! för

1 om hon inte älskade chris, varför skulle hon då sluta sitt jobb för att kunna spendera mer tid med honom?

2 hon bryr sig inte ens om papparazin när de fotar Chris & henne tillsammans, hon täcker nästan alltid ansiktet för att hon inte vill synas på bilder. Och hon håller alltid en låg profil vart dom än går. 

3 om hon nu vore så FAME HUNGRY, varför klär hon nästan aldrig upp sig då? hon har ju typ bara mjukisar, i ett par jordans och har knappast smink och shit när dom är ute.

Tro inte på allt ni läser! för dom som skriver allt skit är bara haters! kan ni inte för en gångskull vara glada över att han har hittat en bra tjej som han är lycklig med? ugh.. jag tål inte vissa tjejer i tb!


Kommentarer
Postat av: Janina

AMEN! Omg tack alltså jag får seriöst damp på vissa i tb! Kae är skitvacker, hon verkar lika skön som Chris och är helt seriöst en av de finaste och sötaste tjejerna jag har sett. Och precis, NEJ hon är inte ute efter hans pengar som vissa idioter tror -.- Det finns faktiskt en anledning till varför de har varit tillsammans i snart ett år nu... de tycker om varandra! Jag tycker iaf Chris och Karrueche är cuteness!!!!!<3

2011-09-03 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0